Post by thernstabtanmubelg on Mar 15, 2022 20:34:34 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit kestävyyden lisäämiseksi ▞▞▞
▞▞▞ Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles 2022 version ▞▞▞
Vau mitä teet tänään kaunis ja upea päivä tänään ja huomenna. Pelit ovat 😁😁
Peli on hyvä pelata. Mutta huomasin tänään, jos saat 3 tähteä, ehkä 1 tai 2 lasketaan yhteen.
En ole tyytyväinen. Ei tarpeeksi pisteitä ja tehostetta
Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles Geduldsspiele ayde
Pidin pelistä, kunnes sen tasot loppuivat viime viikolla. Milloin voimme odottaa uusia tasoja? Vakavasti, siitä on nyt yli 3 viikkoa...ei uusia tasoja??? Tämä on perseestä!!
Peli on hauska, mutta siinä on pyörä, jota pyörität saadaksesi etuja. Jostain syystä tämä peli antaa sinulle kohtuuttoman määrän ilmaisia elämiä. Pelasin tätä ennen ja kyllästyin siihen. Tuolloin minulla oli lähes 400 vapaata elämää, joista en koskaan käyttänyt. Nyt pelaan sitä uudelleen ja hieman yli 100-tason ja minulla on jo 40 elämää.
Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles Puzzel mcj
moniin mainoksiin
Varmasti pitää sinut eteenpäin. Tiedän, että useimmat ihmiset valittavat mainoksista. Mutta ne eivät minua haittaa. Tiedän, että tällä tavalla jatkat tätä peliä. Kiitos mielenkiintoisesta pelistä.
Oli hauska pelata. Maksan asioista, joten en välitä katsoa mainoksia saadakseni ilmaista tavaraa. Olet bisnes, ymmärrän sen. Mutta olen saavuttanut tason 1680. Haluan, että kehittäjä yrittää voittaa tämän tason. Olet pilannut todella hyvän pelin. Olet menettänyt minut. Poistetaan. Arvaa joku muu saa mainostulot.
Es imprecionante la cantidad de Asuncion k tines k ver soolo por no pagar muy mal super jäänne de echo estoy Pensacola borrarl
Liian monta jäätymistä
Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles Puzles itcl
Upea peli, paljon palkintoja ja paljon mainoksia.
Tie moniin mainoksiin. Annoin sille hyvän arvion, ja sitten kaikki mainokset lisääntyivät.
Hyvin samanlainen kuin muut pelit ja melko nautinnollinen. Keräsi kultakolikoita säästöpossussa ja halusi sitten 8,50 dollaria tyhjään säästöpossuun!!! Maksa 5 kertaa 6 on ilmaista eli 42,50 dollaria ollaksesi kilpailukykyinen. SUURI PUNAINEN LIPU.
Tie moniin mainoksiin. Jos pidät mainosten katsomisesta, asenna tämä peli. Muuten, jos haluat pelata pelejä, älä käytä sitä.
Toistaiseksi hyvin. Vaikuttaa kivalta peliltä. Erittäin reagoiva, helppo toiminta ja näyttää olevan hieman vaikeampaa joka tasolla (vain aika näyttää). Ainoa miinukseni on painike, jolla ei katsota ylimääräisiä herkkuja koskevaa mainosta, ei ole kovin selkeä. Se yrittää saada sinut katsomaan toista mainosta vain mainoksen vuoksi. Niin kauan kuin sinulla on järkesi, et tyyty siihen. Olisi kuitenkin mukavaa, jos molemmat painikkeet kyllä/ei olisivat yhtä selkeät kuin toistensa.
Liikaa mainoksia ja jatkuvasti mainoksia sisältäviä ponnahdusikkunoita. Tästä pelistä ei voinut nauttia. Poistetaan.
Aloitin juuri pelaamisen ja olen jo koukussa tähän. Minä yksinkertaisesti rakastan tätä. Ihanaa viettää aikaa ja mieli rauhoitella 🌞
Olen pelannut tätä peliä kuukausia, minkä vuoksi olen tasolla 865, mutta sen pyöräytyksen tai palkintojen napsauttaminen on ärsyttävää, jotta se voi jatkuvasti sanoa, että video ei ole tällä hetkellä käytettävissä, mutta lyön vetoa, jos klikkaan tehdäkseni pelin oston, joka toimisi aivan hyvin.
Brick Ball Blast: Ball Crusher Arcade sln
Tapa monia mainoksia, poisti sen. Mutta pidin siitä, kuinka voit ohittaa kaiken jazzin, kun olet suorittanut tason
Pidin siitä pitkään, pelasin tasolle 1630+. Silti tasoista on tullut täysin absurdeja. Vaikka boostereita olisi paljon, sinun on silti ostettava lisäliikkeitä yhä uudelleen ja uudelleen. Tämä ei ole enää pelaamista, vaan tasojen ostamista (boostereita on kerätty usean viikon aikana ilman tasoja). Joten hyvästi tälle pelille!
Lukkiutuu jatkuvasti. Lopulta se poistettiin.
Pelaa meitä hienosti, mutta minipelien yhdistäminen, joka ei edes mene peliin, on erittäin ärsyttävää!
Upea peli, paljon ylimääräisiä kolikoita
Rakastan sitä toistaiseksi. Tasot eivät ole niin kovia, että haluat lopettaa. Toivottavasti se pysyy sellaisena.
Oli suosikkipelini. Edellisen päivityksen jälkeen ei edes lataudu. Kaikki ehdotukset tehty. Asennuksen poisto. Tyhjennetty välimuisti. Käynnistetty uudelleen. Monta kertaa. Ei silti onnistu. Otettu yhteyttä kehittäjiin. Ei vastausta. Todella surullista Milloin päivityksen pitäisi olla saatavilla. Koska en vieläkään pysty pelaamaan peliä, ostokseni ei ollut hyvä. Voitko palauttaa ostokseni?
Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles თავსატეხი wzh
Koko peli on hauska, mutta latasin sen vain palapeliosuutta varten. Missä itse asiassa voitat palapelin palasia ja saat koota ne. No, olen ylittänyt tason 200, eikä se silti anna minulle arvoitusta. Miksi?!
Hauska peli, mutta liian vähän toistoja esineiden tuhoutumiseen.
Vain suloinen ajan tappaja
Hyvä vain moniin mainoksiin
Ei ole vielä pelattu
Näet vain tasot ... et saa tehosteita, päivittäisiä lahjoja tai kolikoita. 5 peliä ja siinä se. Peli on paska nyt. Ollut jumissa näin 3 päivää
Monille mainoksille, jotka eivät aio maksaa niiden poistamisesta pelin pelaamisesta ok
Tämä on täsmälleen sama asia kuin TOON BLAST sillä poikkeuksella, että siinä on mainoksia ja jäljitettävä. Pääsin tasolle 26, enkä nähnyt samanlaista tiimichattia kuin toinen. Toon blast on paljon parempi, jos pidät tällaisesta pelistä kuten minä.
Loistava
Hieno peli, vaikkakin häpeämätön Toon Blast -huijaus, jossa on liikaa mainoksia.
Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles Atjautības spēles qyj
Hieno peli ja grafiikka. Super hauskaa ajanvietettä. Tasot alkavat olla haastavia. Tekee siitä mielenkiintoisen.
Hauska peli. Toistuvia mainoksia jokaisen pelatun pelitason jälkeen ja jopa silloin, kun olet hankkinut tehosteet TAI ilmaispyörät. Tästä syystä pelaajat poistavat pelisi! Hanki oikeita miehiä!
Peli ei lataudu Uusin versio 8.30.5066
hei peli erittäin helppo liikaa lisää
Alkaa helposti, mutta muuttuu haastavammaksi mitä korkeammalle tasolle.
peli on hyvä lisäksi liian monta mainontaa
Pidän pelistä, mutta miksi kolikkoni eivät ylitä 750, vaikka voitan enemmän kolikoita? Korjaa se.
Se on surullista, koska se on todella hyvä peli, mutta siellä on tapa monia mainoksia...poistetaan nyt
Rakasta peliä!! Todella stressaavaa ja aikaa vievää!...
En tiedä tämän pelin pelaamisesta paljoa, mutta pidän siitä. TOVOIN, ETTÄ VOITTAA AUTTA MINUA VAMMUKSESSA ENNEN ANNA 1000,00 LAPSIEN TALOUSARVIOON JA LOPPUJA SÄITÄ SYLVIA BARRIETT OKA KIITOS ❤
Olisin antanut 5 tähteä kaikille näille, jos en sitä tosiasiaa vastaan, että satun tietämään kuinka pelata peliä, mutta haluaisin mahdollisuuden ohittaa opetusprosessi jotenkin riippumatta siitä, että pidän pelistä
ADS, ADS. Paljon mainoksia. Non stop ADS Joka ikinen minuutti ADS. Ja tämän jälkeen... MAINOKSET MAINOKSET!!!!!
Kaatuu tai roikkuu suurimman osan ajasta. Google Pixel 4 XL
Käytät enemmän aikaa mainosten katseluun ja sulkemiseen kuin pelaamiseen. Ei aavistustakaan, mistä 5*-arvostelut tulevat